Volgers*Читатели

donderdag 19 januari 2012

"Slaap lekker" engel *** Ангел "Сладких снов"

Mijn eerste Tilda pop en ik wordt verslaafd ....... al tijdje geleden in Duitsland kocht ik meerdere Tilda boeken, ik kon ze niet laten liggen. 

Моя первая и не последняя кукла из Тильды. Уже давненько из поездок в Гермнию привозила Тильда-книжки, ну не могла я пройти равнодушно мимо.







Nu woont deze engel bij een meisje en die meisje heet Kira.

Этот ангел периехал жить к одной маленькой девочке, а эту девочку зовут Кира.

4 opmerkingen:

  1. Kira zal het volgend jaar ook zeker zeer mooi vinden nu vind ze het zo leuk dat ik bang ben dat ze het kapot trekt.. dus ze mag er alleen nog maar van een afstandje naar kijken... maar mama is er heelmal weg van... en ook wel een beetje boos op jou hoor, wat een prachtig kado geef jij weg....is veel te veel.... ik ben er echt onwijs blij mee..
    Dank je wel lieve Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig kadootje heb je gemaakt voor kira zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, wat een lief popje is dit, echt wat voor Kira`s moeder! gelukkig heeft Kira nu wel meisjes spullen (poppen), daar zal Kira`s vader wel blij mee zijn :-)
    heel mooi gemaakt Olga!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en mooi kadootje heb je Kira gemaakt Olga!
    Ze zijn zo enig die Tilda figuurtjes, volgens mij moet ik er maar niet aan beginnen....:-)))
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen