Volgers*Читатели

zondag 24 juli 2011

Voorbereiding *** Подготовка

Om onderweg niet zonder 't werk zitten, heb ik paar kleine projecten voorbereid .................... Liggen nu in mijn tas wachten dat ik weer in de trein naar/van werk gaan. 
Nu even niet, ik heb twee weken vakantie -  thuis. 


Что-бы в пути не сидеть с пустыми руками. Подготовила два маленьких проекта..........
Положила в сумку, пусть подождут когда я опять в электричке на/с работу(ы) быду ездить, а пока ещё две недели отпуска - дома!

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er wel heel leuk uit...
    Fijne vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van je vakantie Olga!
    Lekker klussen aan je leuke autootje en 'n beetje borduren en wat meer zon erbij :-)))
    Groetjes, Hetti

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Olga, ik sluit me geheel bij Hetti aan.
    De zon schijnt er aan te komen dus hoop dat je lekker kan klussen aan je auto.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Я тоже часто беру с собой на отдых вышивку. В прошлом году на пляже так завышивалась, что и не заметила, как обгорела :-)

    BeantwoordenVerwijderen