Volgers*Читатели

zondag 12 augustus 2012

Mystery Needleroll "Auster" deel * часть 2

De deel 2 is ook klaar. Ik had eerst borduurwerk gedaan en apart heb gelegd, maar toen ik bij andere deelneemsters zag al met alle kraaltjes............ pakte ik mijn werkstuk weer. Kralen uitgezocht en .... Dit is mijn variant van "Zuidelijke wind" - bij mij is het gekoelde rode wijn in warme zomer dag.

И так вторая часть мистерии готова. Вначале я всё вышила и отложила...... но когда пошла по блогам других девочек -участниц гулять....... поняла - надо закончить с биссером, нечего расслоблятся. Пошла грести по сусекам, отыскала подходящий биссер. И вот мой вариант Олиного "Южного ветра"  - охлаждённое красное вино в жаркий день. 







14 opmerkingen:

  1. Потрясающе красивый подбор! Глаз не оторвать!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat schiet al flink op Olga!!!
    Heel mooi!!
    Leuk zo met die kraaltjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Красиво!!!Гранатовое великолепие!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Мне нравится, цвет притягивает. А я вот никак не могу решится попробывать вышить в такой техники, боюсь не получится!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ух, аж дыхание перехватило!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Твоя вишня супер получается!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi borduurwerk en leuk met die kraaltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ho my !
    what a great job you did with beads and stitching of course
    this red is lovely, not too red, make me think about strawberries =)
    big hugs
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleuren gebruik je Olga.

    Liefs van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Olga en mooi met al die gevarieerde steekjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Действительно красное вино! Такие насыщенные оттенки! Очень и очень красиво!

    BeantwoordenVerwijderen